English

علیرضا عباسی:

اجرای طرح ملی آبرسانی تربت‌حیدریه با صرف هزینه ۴۳۰ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه بیان کرد: هدف از اجرای این طرح،تامین آب پایدار این شهرستان است و اگر اعتبار ملی طرح آبرسانی شهر تربت‌حیدریه امسال مسدود شود در عمل ضربه بزرگی به تامین اعتبار طرح‌های آبرسانی این خطه وارد خواهد آمد.

اجرای طرح ملی آبرسانی تربت‌حیدریه با صرف هزینه ۴۳۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه در خبری اطلاع داد: اجرای طرح ملی آبرسانی این شرکت با صرف ۴۳۰ میلیارد ریال هزینه تا کنون ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عباسی روز همچنین در ادامه اظهار کرد: برای تکمیل ۲۷ درصد باقی مانده که از سال ۸۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده، ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه در ادامه تصریح کرد: برای تکمیل عملیات این طرح، حفر چهار حلقه چاه در منطقه جعفرآباد، ساخت اتاقک، تاسیسات برق‌رسانی و نیز اجرای خطوط انتقال به میزان ۱۵ کیلومتر نیاز است.

وی با اشاره به اهداف اجرای اتمام طرح ملی تامین آب تربت‌حیدریه در سال آینده متذکر شد: هدف از اجرای این طرح،تامین آب پایدار این شهرستان است و اگر اعتبار ملی طرح آبرسانی شهر تربت‌حیدریه امسال مسدود شود در عمل ضربه بزرگی به تامین اعتبار طرح‌های آبرسانی این خطه وارد خواهد آمد.

عباسی در ادامه تاکید کرد: ضرورت اجرای طرح ملی آبرسانی تربت‌حیدریه یک اولویت است و در این ارتباط پیگیری‌های لازم در حال انجام است و امید است اعتبارات طرح ملی آبرسانی به این خطه حداقل ۲ سال دیگر تمدید شود.

وی ادامه داد: خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی و افزایش دمای هوا در سال جاری بی‌سابقه بود و قطعی برق تابستان امسال را، تاکنون طی هیچ سالی در استان تجربه نکرده‌ بودیم و با توجه به این که در این شهرستان و ۱۲۰ روستای تحت پوشش این شرکت، ایستگاه‌های پمپاژ متعددی وجود دارد، شرایط بسیار خاصی در تامین آب شهروندان حاکم شده‌ است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه اذعان کرد: شیوع بیماری کرونا و نیاز مبرم شهروندان به آب نیز باعث افزایش مصرف ۹۵ هزار مشترک در شهرستان شده است و شرایط به گونه‌ای است که با هر اوجگیری بیماری کووید ۱۹، مصرف مشترکان حداقل ۳۰ درصد افزایش می‌باید.

عباسی در خاتمه خاطرنشان کرد: با وجود آن که با تلاش همکاران شرکت در سطح شهر و روستا، شرایط مدیریت شده‌ است ولی بررسی و تحلیل‌های صورت گرفته، بیانگر مشکلات جدی در تامین آب شهر تربت‌حیدریه است که می‌بایست بر طرف شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه