English

مصطفی رضایی:

اولویت‌ بندی تامین اعتبار طرح های نیمه تمام بهداشتی و درمانی در تربت جام

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان خراسان رضوی بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده از دانشکده و مناطق تحت پوشش آن مشخص است که دانشگاه علوم پزشکی تربت جام جزو دانشگاه‌های سرآمد است.

اولویت‌ بندی تامین اعتبار طرح های نیمه تمام بهداشتی و درمانی در تربت جام

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مصطفی رضایی رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: اولویت بندی جهت تامین اعتبار طرح های نیمه تمام بهداشتی-درمانی در مناطق کم برخوردار تربت جام و در این اولویت‌ها جهت تامین اعتبار طرح های نیمه تمام بهداشتی-درمانی لحاظ خواهد شد تا هر سریعتر شاهده رفع بخشی از محرومیت‌ها در این مناطق باشیم.

رضایی در ادامه متذکر شد: هدف از سفر به تربت جام در جهت اهداف وزارت بهداشت در خصوص بررسی و ارتقای خدمات سلامت و بازدید از مناطق کم‌برخوردار، عرض خدا قوت به همکاران دانشکده‌علوم‌پزشکی، بررسی میدانی از روند ارائه خدمات سلامت و بررسی طرح های عمرانی و زیرساخت‌های ارائه خدمات در این منطقه بود.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان خراسان رضوی تاکید کرد: در بررسی‌های انجام شده از دانشکده و مناطق تحت پوشش آن مشخص است که دانشگاه علوم پزشکی تربت جام جزو دانشگاه‌های سرآمد است که در همه مباحث مرتبط با حوزه سلامت، کنترل و پیشگیری بیماری کرونا به نحوه خوب و مطلوبی ارائه خدمات می‌دهد و اگر خدای نکرده شاهد پیک جدیدی از بیماری باشیم این دانشگاه پاسخ مناسبی برای مقابله بیماری خواهد داشت.

رضایی در خاتمه تصریح کرد: امروز شاهد آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در روستای کاریز نو کلالی بودیم، این مرکز با حمایت وزارت بهداشت و تلاش‌ها و زحمات دانشکده احداث و راه‌اندازی شده که جمعیت قابل توجهی از خدمات بهداشتی و درمانی آن بهره مند می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه