English

زهرا آهنگرزاده:

بارش باران فراگیر در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: ریزش باران در این استان تا ظهر امروز ادامه دارد و دوباره از عصر فردا سامانه بارشی دیگری در استان فعال می‌شود که چهارشنبه شب بارشها تشدید می‌ شود.

بارش باران فراگیر در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارش باران از عصر دیروز (دوشنبه) تاکنون در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به تربت‌ جام با حدود ۶ میلیمتر است.

آهنگرزاده در ادامه این خبر اظهار کرد: در این مدت بارندگی در شهرستانهای قوچان، سبزوار، چناران، مشهد، نیشابور، تربت‌حیدریه ، کاشمر ، گناباد ، تربت‌جام ، درگز، فریمان، خواف، جغتای، بردسکن، تایباد و کلات گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: میزان بارندگی طی این مدت در ایستگاه فرودگاهی مشهد ۴ میلیمتر بوده است.

وی همچنین عنوان کرد: ریزش باران در خراسان رضوی  تا ظهر امروز ادامه دارد و دوباره از عصر فردا سامانه بارشی دیگری در استان فعال می‌شود که چهارشنبه شب بارشها تشدید می‌ شود به نحوی که در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف و باران رخ می‌دهد و تا ظهر پنجشنبه ادامه می‌ یابد.

آهنگرزاده یادآور شد: پدیده مه گرفتگی برای امروز و فردا در مناطق مختلف خراسان رضوی بویژه در ارتفاعات همراه با کاهش دید و همچنین افزایش شدت وزش باد در نوار شرقی استان پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به نوسانات دمای هوا در خراسان رضوی  طی روزهای آینده گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که فردا به ۱۱ درجه می رسد و روز پنجشنبه دوباره به ۴ درجه کاهش می‌یابد.

وی کمینه دمای هوای دیشب مشهد را ۳ درجه سلسیوس عنوان کرد و ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد پنجشنبه‌ شب و جمعه‌شب به زیر صفر خواهد رسید.

آهنگرزاده در خاتمه خاطرنشان کرد: قوچان با کمینه دمای هوای صفر درجه و درگز با بیشینه دمای هوای ۱۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در تایباد با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر