English

آمادگی کامل شهرداری بندرعباس برای مقابله با سیل و بحران احتمالی

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس عنوان کرد: همه مناطق با تمامی تجهیزات و امکانات، نیروی‌های تنظیف و فضای سبز، آمادگی کامل در سیل و بحران احتمالی را دارند.

آمادگی کامل شهرداری بندرعباس برای مقابله با سیل و بحران احتمالی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسماعیل موحدی نژاد معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس  در جلسه ی ستاد بحران شهرداری بندرعباس عنوان کرد: همه مناطق با تمامی تجهیزات و امکانات، نیروی‌های تنظیف و فضای سبز، آمادگی کامل در سیل و بحران احتمالی را دارند.

موحدی نژاد گفت: فردا شنبه مورخ یازدهم دی ماه، رزمایشی با هدف آمادگی و مقابله با حوادث غیرمترقبه با حضور تمام تیم های بحران ، ماشین آلات و گروه های جهادی و هلال احمر در زیر پرچم برگزار می شود .

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: اخطاریه ها و هشدارهای لازم از طریق رسانه ها، فضای مجازی، بیلبورد های سطح شهر و حتی در قسمت هایی از شهر به صورت خانه به خانه به مردم اعلام شده است و مدارس و سالن های ورزشی برای اسکان ضروری شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: از شهروندان خواهشمندیم که در هنگام بارندگی از تردد غیرضروری پرهیز کرده تا امداد رسانی با سرعت بالایی صورت گیرد.

موحدی نژاد در پایان گفت: از طریق شبکه های سراسری و استانی و همچنین رسانه ها به مسافرین اعلام شده که با توجه به وضعیت بارندگی و احتمال وقوع سیلاب در شهر بندرعباس به بندرعباس سفر نکنند و همچنین در نوار ساحلی تذکرات لازم به شهروندان داده شده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رضا خوارزمی

    سلام
    بندر همیشه آماده باش هست
    ولی خدمت به مردم در حد صفر
    فقط شعار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه