English

نیروهای شهرداری به طور مستمر در حال انجام خدمات رسانی هستند

شهردار بندرعباس گفت: با تلاش نیروهای شهرداری بندرعباس جمع آوری گل و لای حاصل از آبگرفتگی معابر و پاکسازی سطح مناطق چهارگانه شهرداری به طور مستمر در حال انجام است.

نیروهای شهرداری به طور مستمر در حال انجام خدمات رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه تمام نیروهای شهرداری بندرعباس برای خدمات رسانی به شهروندان در زمان بارندگی در صحنه حضور داشتند، تصریح کرد: بعد از بارندگی شاهد آبگرفتگی و وجود گل و لای در شهر بودیم، و تمام نیروهای شهرداری، فضای سبز، پسماند، بحران، آتش نشانی در حال خدمات رسانی در سطح شهر هستند و تاکنون بیشتر معابر و خیابان های شهر از آثار بارندگی پاکسازی شده است.

شهرداری بندرعباس3

شهردار بندرعباس گفت: رفع آبگرفتگی جداول، جمع آوری زباله، نخاله ها از سطح شهر، جمع آوری شاخ و برگ درختان شکسته شده از جمله اقداماتی است که توسط نیروهای شهرداری از زمان بارندگی تاکنون انجام شده است.

شهرداری بندرعباس2

نوبانی افزود: در طوفان شب گذشته شهر بندرعباس حدود 270 مورد شکستگی و سقوط درختان رخ داده که نیروی های شهرداری در حال جمع آوری شاخ و برگ این درختان هستند تا مشکلات سریع‌تر برطرف شود.

شهرداری بندرعباس1

شهردار بندرعباس تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در معابر، خیابان ها و کوچه ها می توانند با شماره 137 تماس بگیرند تا نیروهای شهرداری با حضور به موقع خود در محل، اقدامات لازم جهت رفع مشکل پیش آمده انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه