English

یعقوبعلی نظری:

سیاست مدیریت استان در فعال شدن بخش خصوصی و مردمی است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: فعال شدن بخش‌های راکد و استفاده حداکثری از واحدهای فعال از جمله سیاست‌های جدی مدیریت استان می باشد.

سیاست مدیریت استان در فعال شدن بخش خصوصی و مردمی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: الزام بر راه اندازی باراندازهای بیشتر در مشهد مورد تاکید است و بخش خصوصی باید در همه بخش‌ها از جمله کشاورزی فعال شود و دستگاه‌ها برای رفع موانع و تسهیل مسیر در خدمت آنها باشند.

نظری این سخنان را در ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر جهاد کشاورزی در قالب قرارگاه امنیت غذایی بیان کرد و ادامه داد: در استان بر این که هیچ گونه واحد تولیدی، کشاورزی و دامداری نباید غیرفعال بشود اهتمام جدی مشترک وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: فعال شدن بخش‌های راکد و استفاده حداکثری از واحدهای فعال از جمله سیاست‌های جدی مدیریت استان می باشد و با توجه به ظرفیت، نیازها و چالش‌ها به دنبال راهکارهای جدید هستیم تا آنها را در دستور کار قرار دهیم.

وی همچنین متذکر شد: سیاست مدیریت استان در همه بخش‌ها این است که بخش خصوصی و مردمی فعال شود و در همین راستا دستگاه‌ها در خدمت بخش خصوصی باشند تا موانع را برطرف کرده و مسیر را تسهیل کنند.

نظری در خاتمه این جلسه خاطرنشان کرد و گفت: همچنین بر فعال کردن  ظرفیت فروشگاه‌های تعاونی روستایی نیز تاکید می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر