English

یعقوبعلی نظری:

رعایت حقوق بین‌المللی کشورها حائز اهمیت است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: امیدواریم مسایل مربوط به تحریم برطرف شود تا بتوانیم روابط خوبی با همه کشورها از جمله اتریش برقرار کنیم.

رعایت حقوق بین‌المللی کشورها حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: این استان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و لازم است که کشورهای اروپایی در این حوزه همکاری و مشارکت بیشتری کنند.

نظری این سخنان را در دیدار  با "ولف دیتریش هایم" سفیر جدید اتریش در ایران بیان کرد و در ادامه تاکید کرد: رعایت حقوق بین‌المللی کشورها حائز اهمیت است و امیدواریم مسایل مربوط به تحریم برطرف شود تا بتوانیم روابط خوبی با همه کشورها از جمله اتریش برقرار کنیم.

ولف دیتریش هایم سفیر جمهوری اتریش در جمهوری اسلامی ایران در این دیدار اظهار کرد: روابط ۲ کشور بسیار دیرینه بوده و به چند قرن پیش باز می‌گردد که در چند دهه اخیر به صورت نزدیک و فشرده پیگیری شده است.

دیتریش هایم ادامه داد: برای ما شهر مشهد و به طور کلی استان خراسان رضوی به دلیل تحولات چند ماه اخیر در کشور افغانستان مورد توجه زیادی قرار دارد.

هادی علی پور معاون نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور در سخنانی گفت: سفر سفیر اتریش به مشهد با هدف رایزنی در خصوص توسعه همکاریهای اقتصادی انجام شده است.

علی پور ادامه داد: دیدار با شهردار مشهد، نایب رییس اتاق بازرگانی خراسان‌ رضوی و همچنین دیدار با استاندار خراسان‌رضوی از جمله برنامه‌های سفیر اتریش در سفر ۲ روزه به مشهد است.

معاون نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور در خاتمه یادآور شد: ولف دیتریش هایم فردا پس از بازدید از شهرک صنعتی توس و آرامگاه فردوسی به تهران باز خواهد گشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه