English

یعقوبعلی نظری:

گمرک دوغارون به عنوان دروازه اصلی اقتصادی استان و شرق کشور

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: یک منطقه اقتصادی باید مسلط بر همه بخش‌ها باشد و مدیریتی قوی و منطبق بر قوانین را نسبت به بخش خصوصی به کار گیرد.

گمرک دوغارون به عنوان دروازه اصلی اقتصادی استان و شرق کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: مرز و گمرک دوغارون برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد با هم‌افزایی بخش خصوصی و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی، فعالیت این گذرگاه مرزی را به سطحی مطلوب و ایده‌آل برسانیم.

نظری این سخنان را در نشست بررسی مشکلات مرز دوغارون بیان کرد و در ادامه تاکید کرد: به دنبال این هستیم که در یک بازه زمانی محدود، گمرک دوغارون را به عنوان یک دروازه اصلی اقتصادی استان و شرق کشور ساماندهی کنیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین متذکر شد: دستگاه‌های حاکمیتی باید در منطقه دوغارون وظایف خود را به درستی انجام دهند تا با اصلاح و تسریع در فرایندها، زمینه برای فعال شدن بیشتر بخش خصوصی در این منطقه فراهم شود.

وی در ادامه اظهار کرد: یک منطقه اقتصادی باید مسلط بر همه بخش‌ها باشد و مدیریتی قوی و منطبق بر قوانین را نسبت به بخش خصوصی به کار گیرد و تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ساماندهی گمرک دوغارون داریم و روان سازی، سالم سازی و عدالت محوری را در این مسیر در دستور کار قرار خواهیم داد.

نظری به مبارزه با فساد در همه حوزه‌ها اشاره کرد و اذعان کرد: اگر خرده اشکالی در جایی وجود دارد که ممکن است زمینه سوءاستفاده‌ای را فراهم کند، باید سازوکار لازم اعم از انسانی، تجهیزاتی و مراوداتی برای جلوگیری از آن در نظر گرفته شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه و در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: مدیریت یکپارچه شهری موضوع بسیار مهمی است که به آن اعتقاد داریم و باید در مشهد اجرایی شود و شورای شهر در کنار سایر اقدامات اساسی خود، روی پروژه‌های زودبازده متمرکز شود.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: با اشاره به موضوع حاشیه شهر مشهد افزود: حاشیه شهر یک برنامه با اهداف جدی و معین می‌خواهد که همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری باید برای اجرای آن بسیج شوند و فکر و مبانی مشترک مدیریت استان باید به طرح و برنامه مشترک نیز تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی