English

یعقوبعلی نظری:

سرعت و دقت سرلوحه انتخاب فرمانداران استان خراسان رضوی خواهد بود

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: درباره موضوع تعیین تکلیف فرمانداران شهرستان های استان باید کسانی انتخاب شوند که وظیفه شان را به بهترین شکل انجام دهند.

سرعت و دقت سرلوحه انتخاب فرمانداران استان خراسان رضوی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: در انتخاب فرمانداران از نظرات مردم، نیروهای جهادی و انقلابی، نمایندگان، ائمه جمعه و تمامی دلسوزان نظام و انقلاب استفاده خواهیم کرد.

نظری این سخنان را در سفر به فریمان، درباره موضوع تعیین تکلیف فرمانداران شهرستان های استان بیان کرد و ادامه داد: کسانی باید انتخاب شوند که وظیفه شان را به بهترین شکل انجام دهند لذا در انتخاب فرمانداران سرعت و دقت را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

استاندار خراسان رضوی همچنین متذکر شد: به همه دستگاه ها به خصوص جهادکشاورزی، صمت و راه و شهرسازی تاکید می کنیم که از واحدهای صنعتی و تولیدی که فعال هستند محافظت و در گام بعدی، واحدهایی که راکد شده اند را احیا کنند و ما نیز وظیفه داریم بهره وری را افزایش دهیم تا همه این ها منتج به شرایط مثبتی شود.

شایان ذکر است که: استاندار خراسان رضوی با هدف بررسی برخی مشکلات و نارسایی ها در حوزه مسکن و تولید و... روز گذشته به فریمان سفر کرد و در این سفر ابتدا مورد استقبال نماینده مردم فریمان در مجلس، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و برخی از مسئولان ادارات و مردم قرار گرفت و سپس با حضور در دفتر فرماندار فریمان، آخرین مشکلات حوزه تولید، صنعت و مسکن را در این شهرستان بررسی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه