English

یعقوبعلی نظری:

مناسبات تجاری خراسان رضوی با کشور اندونزی افزایش پیدا خواهد کرد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از حمایت‌های کشور اندونزی در مجامع بین المللی از ایران قدردانی می کنیم و ما همه کمک‌ها را برای ارتقای روابط ایران و اندونزی فراهم خواهیم کرد.

مناسبات تجاری خراسان رضوی با کشور اندونزی افزایش پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در دیدار با سفیر کشور اندونزی در ایران عنوان کرد: بر افزایش مناسبات تجاری خراسان رضوی با کشور اندونزی تاکید داریم.

نظری در ادامه با قدردانی حمایت‌های کشور اندونزی در مجامع بین المللی از ایران ادامه داد و افزود: ما همه کمک‌ها را برای ارتقای روابط ایران و اندونزی فراهم خواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان خراسان رضوی و مشهد مقدس افزود: علاوه بر ظرفیت‌های اقتصادی شهر مشهد ، بارگاه مطهر رضوی، ظرفیت‌های تاریخی و امکانات درمانی و پزشکی از دیگر ظرفیت های  شهر مشهد است.

پراستیو یولیانتورو سفیر اندونزی نیز در ایران در دیدار اعلام کرد: رابطه بین اندونزی و ایران خیلی نزدیک و قدمت  بیش از ۷۰ سال دارد، من باور دارم که در آینده هم این رابطه رو به رشد خواهد بود.

پراستیو یولیانتورو در ادامه این سخنان تصریح کرد: ما همکاری دوجانبه و چندجانبه بسیاری بین دو کشور و همچنین همکاری‌های مشترکی علیه موضوعات جرم و قاچاق با هم داریم.

سفیر اندونزی در ایران همچنین در مورد همکاری اقتصادی بین ایران و اندونزی تاکید کرد: از لحاظ اقتصادی هم ایران و اندونزی با هم در موارد متعددی همکاری می‌کنند. نمونه آن موضوعاتی همچون موافقت‌نامه ترجیحی است.

پراستیو یولیانتورو با اشاره به نتایج سفرش به مشهد یادآور شد: در دیدار روز گذشته با رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی و فعالان اقتصادی خراسان رضوی  موافقت کردیم همکاری‌ بین تجار ایران، خراسان رضوی و اندونزی ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه