English

یعقوبعلی نظری:

وضعیت کرونایی استان قابل قبول اما شکننده است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تعیین تکلیف مدارسی که در شهرستان های قرمز هستند بهتر است به تصمیم ستادهای شهرستانی کرونا واگذار شود.

وضعیت کرونایی استان قابل قبول اما شکننده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اظهار کرد: وضعیت کرونایی استان قابل قبول اما شکننده است از این رو غفلت از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم آمادگی‌های لازم قابل قبول نیست.

نظری در این نشست همچنین عنوان کرد: برای ادامه واکسیناسیون باید مشخص شود که در بین محلات یا اصناف کجا ضریب اختلاف بین واکسن نزده‌ها و واکسن زده‌ها بالاست و در این راستا باید همه بخش‌ها را فعال کنیم و بر جمعیت هدف متمرکز شویم.

استاندار خراسان رضوی همچنین افزود: به دنبال اعزام تیم‌های ارزیاب به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان خراسان رضوی و بررسی و ارزیابی انجام گرفته اگر هر جا نقاط ضعفی وجود دارد به روسای دانشگاههای علوم پزشکی اعلام شود.

وی در ادامه این سخنان متذکر شد: تعیین تکلیف مدارسی که در شهرستان های قرمز هستند بهتر است به تصمیم ستادهای شهرستانی کرونا واگذار شود.

نظری در خاتمه این سخنان یادآور شد: در خصوص ظرفیت قطار، اتوبوس و هواپیما باید نظارت شده و دستورالعمل‌هایی که هنوز ملغی نشده رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه