English

یعقوبعلی نظری:

فرهنگ مدیریتی باید تغییر کند و مبتنی بر کار جهادی شود

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در این راستا دریچه و مَدخل کار فرهنگی، معیشت و اقتصاد مردم است و اگر مشکلات اقتصادی مرتفع نشود کار فرهنگی جواب نمی‌دهد.

فرهنگ مدیریتی باید تغییر کند و مبتنی بر کار جهادی شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیأت نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان عنوان کرد: مهمترین ماموریت اصلی ما، معیشت و اقتصاد جامعه معیشت است.

نظری در ادامه تاکید کرد: در این راستا دریچه و مَدخل کار فرهنگی، معیشت و اقتصاد مردم است و اگر مشکلات اقتصادی مرتفع نشود کار فرهنگی جواب نمی‌دهد.

استاندار خراسان رضوی همچنین ادامه داد: فرهنگ مدیریتی باید تغییر کند و مبتنی بر کار جهادی شود و همه با هم بصورت مستقیم و غیر مستقیم مسئولیت داریم و باید هم‌افزایی داشته باشیم و رویکرد ما این است که باید به مردم توجه شود و با حضور و کمک مردم کار‌ها بهتر انجام می‌شود.

محمد کمال سروی‌ها رییس  دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اهمیت استان خراسان رضوی، اقداماتی که انجام می‌شود می‌تواند پیشران و الگو برای کل کشور باشد.

استاندار خراسان رضوی

سروی‌ها همچنین افزود: برنامه‌های بلند مدت دولت  امیدوار کننده است و ضرورت دارد که در این بین استانداری، برنامه‌های کوتاه مدتی هم برای بهبود وضعیت مردم داشته باشد و دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی با حدود ۲۰ هزار نفر نیروی متدین ، برای همراهی و کمک به دولت در زمینه‌های مختلف آمادگی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه