English

یعقوبعلی نظر:

کاهش ۴۴ درصدی میزان رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: آمادگی‌ها باید همچنان حفظ شود و برای این منظور حتما گروه‌های ارزیاب برای سنجش میزان آمادگی دانشگاه‌های علوم پزشکی به شهرستان‌ها اعزام شوند.

کاهش ۴۴ درصدی میزان رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان اعلام کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی به حدود ۴۴ درصد کاهش پیدا کرده که این رقم پایین‌تر از میانگین کشوری است.

نظری در ادامه این سخنان افزود: این میزان کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی یعنی باید اهتمام جدی‌ و گسترده‌تری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم و حتما باید برش‌های عملیاتی، بخشی و صنفی در مقابله با کرونا داشته باشیم، باید به مدارس، سالن‌های پذیرایی، کارخانجات و اصناف مسئولیت بدهیم و از ظرفیت بدنه مردمی در مقابله با ویروس منحوس کرونا استفاده کنیم و در این راستا هنر دستگاه‌های اجرایی این است که مردم را بسیج کند.

استاندار خراسان رضوی با خطاب قراردادن فرمانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان متذکر شد: آمادگی‌ها باید همچنان حفظ شود و برای این منظور حتما گروه‌های ارزیاب برای سنجش میزان آمادگی دانشگاه‌های علوم پزشکی به شهرستان‌ها اعزام شود تا در مواجهه با پیک احتمالی بعدی، کمبودها مشخص و نیازمندی‌ها مرتفع شود.

وی همچنین با اشاره به سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در حاشیه شهر مشهد تاکید کرد: لازم است دعوت و اقناع مردم برای واکسیناسیون با جدیت بیشتری دنبال شود. همچنین ائمه جماعات در محافل و مساجد اهمیت این موضوع را برای مردم تبیین و مطرح کنند تا مردم عزیزمان سریعتر واکسینه شوند.

نظری در خاتمه یادآور شد: در مبادی ورودی به استان اعم از فرودگاه و مرز حتما موضوع تست کرونا به طور جدی‌تر دنبال شود و تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای سنین ۶۰ سال به بالا و افراد دارای بیماری زمینه‌ای باید شروع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه