English

یعقوبعلی نظری:

افزایش کنترل مبادی ورودی به خراسان رضوی با توجه به سویه جدید کرونا

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: راه حل اول افزایش دستورالعمل‌های بهداشتی محسوب می‌شود و از این مهم‌تر کنترل و نظارت بر مبادی ورودی به استان است.

افزایش کنترل مبادی ورودی به خراسان رضوی با توجه به 
 سویه جدید کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا در برخی کشور‌ها، مبادی ورودی به خراسان رضوی کنترل شود و ضریب رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز باید افزایش یابد.

نظری در ادامه این سخنان تاکید کرد: شرایط مقابله با ویروس کرونا در کشور و استان مناسب قلمداد می‌شود، اما از نظر رعایت مراقبت‌های بهداشتی همچنان حساسیت در بین مردم باید وجود داشته باشد و با توجه به شرایط حال حاضر کرونا در استان لازم است که کمیته‌های استانی ستاد مبارزه با کرونا فعال‌تر شوند.

استاندار خراسان رضوی در ارتباط با سویه جدید کرونا ادامه داد: راه حل اول در برابر این ویروس افزایش ضریب رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی محسوب می‌شود، اما از این مهم‌تر کنترل و نظارت بر مبادی ورودی به استان است.

نظری در خاتمه با اشاره به اینکه  لکه گیری دز دوم با توجه به شرایط بسیار مهم است که باید دنبال شود متذکر شد و گفت: با رعایت شیوه نامه‌ها و پوشش کامل واکسیناسیون، مردم به تدریج می‌توانند به زندگی معمول برگردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه