English

امیر رمضانی:

تخریب ۶۰ هزار مترمربع از اراضی مزروعی، تغییر و تبدیل یافته به باغ ویلا در مشهد

مدیر ارتفاعات جنوبی شهرداری مشهد بیان کرد که: لازم به ذکر است در قسمت‌هایی از منطقه عملیاتی یادشده اراضی منابع طبیعی نیز دستخوش کوه خواری و پر شدن راه‌آب‌ها واقع ‌شده بود.

تخریب ۶۰ هزار مترمربع از اراضی مزروعی، تغییر و تبدیل یافته به باغ ویلا در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر رمضانی مدیر ارتفاعات جنوبی شهرداری مشهد گفت: تخریب پی‌کنی، دیوارکشی و ویلا سازی ۶۰ هزار مترمربع از اراضی مزروعی محدوده فردوسی روستای نجم مشهد خبرداد.

مسئول اکیپ گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت‌المال خراسان رضوی و مدیر ارتفاعات جنوبی شهرداری مشهد با اعلام این خبر افزود: در هجدهمین روز از گشت‌های مشترک نوروز ۱۴۰۰ اکیپ گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی، با محوریت جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیش از ۶۰ قطعه از اراضی مزروعی، تغییر و تبدیل یافته به باغ ویلا در سطح حدودی ۶ هکتار در چهار نقطه، در قالب اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ رفع تخلف شد.

وی در ادامه گفت: در این عملیات مشترک که با حضور نماینده قضایی و نیروی انتظامی صورت گرفت، ضمن قلع‌وقمع دیوارهای موصوف تعدادی بنا، استخر، آلاچیق، سکو، محوطه‌سازی، انباری و مخازن گالوانیزه، قلع شد.

مدیر ارتفاعات جنوبی شهرداری مشهد عنوان کرد: در یکی از این نقاط که بیشترین سطح تخلفات وجود داشت، به‌صورت متمرکز اقدام به شبکه‌بندی آب کرده است و به‌صورت غیرمجاز از خط لوله مجاور جاده و مربوط به چاه میراث فرهنگی، تامین آب برای درختکاری شده بود، که با حضور عوامل مربوطه قطع شد.

رمضانی ادامه داد: لازم به ذکر است که در قسمت‌هایی از منطقه عملیاتی یادشده اراضی منابع طبیعی نیز دستخوش کوه خواری و پر شدن راه‌آب‌ها واقع‌شده بود، ضمنا دیوارکشی و کانکس غیرمجاز واقع در حاشیه جاده اصلی مربوط به بنگاه‌دار اصلی منطقه اعمال قانون و قلع ‌و قمع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر