English

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد؛

رفع تصرف ۳۵۰ هزارمترمربع از اراضی ملی جزیره قشم

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی به مساحتی بالغ بر ۳۵۰ هزار مترمربع واقع در روستای تورگان جزیره قشم به ارزش تقریبی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

رفع تصرف ۳۵۰ هزارمترمربع از اراضی ملی جزیره قشم

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی به مساحتی بالغ بر ۳۵۰ هزار مترمربع واقع در روستای تورگان جزیره قشم به ارزش تقریبی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی اظهار داشت: متصرفین در این اراضی با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و هدفمند نسبت به تسطیح، تفکیک و دپو صدها کامیون سنگ، پی کنی و همچنین دیوار چینی اقدام کرده و برخی از این اراضی نیز به اشخاص غیربومی فروخته شده بود. 

صالحی همچنین یادآور شد: دادسرای عمومی و انقلاب قشم نیز برای متصرفی که با کوه خواری، تسطیح غیرقانونی، ساخت جاده و پی کنی و بتن ریزی برای ساخت سازه غیرمجاز در اراضی ملی و دولتی اقدام کرده بود پرونده قضایی تشکیل داده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: طی روزهای اخیر ۳ قطعه از اراضی ملی و دولتی جزیره قشم که به صورت غیرمجاز برای خشک کردن ماهی اشغال شده بود نیز آزاد سازی شده است.

وی در ادامه افزود: با تدابیر اندیشیده شده از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان و با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها، خصوصاً ضابطان انتظامی و دریابانی شهرستان قشم، اقدامات خوبی در زمینه صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری و مبارزه با زمین خواری در سطح این جزیره انجام شده و شاهد کاهش میزان تصرفات اراضی ملی و دولتی در قشم نسبت به گذشته هستیم.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با اجرای این حکم قضایی میزان رفع تصرفات اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم از ابتدای سال جاری به ۳۹۱ هزار و ۴۳۴ مترمربع با ارزش تقریبی ۳ هزار و ۵۵۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال رسیده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه