English

سیدمحسن رهنمایی:

کلیه نیروهای خدمات شهری در مشهد در حال آماده باش هستند

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد اعلام کرد: با توجه به اعلام هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، در شهر مشهد نیروها، تجهیزات و خودرو‌های خدمات شهری به حالت آماده‌باش درآمده اند.

کلیه نیروهای خدمات شهری در مشهد در حال آماده باش هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سیدمحسن رهنمایی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی آماده باش نیرو‌های خدمات شهری در مشهد هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش پراکنده باران و وزش شدید باد توام با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در شهر مشهد نیروها، تجهیزات و خودرو‌های خدمات شهری به حالت آماده‌باش درآمده اند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد در ادامه افزود: در این طرح ۷۲۵ نفر از نیرو‌های کارگری خدمات شهری در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر به حالت آماده‌باش مستقر هستند.

وی افزود: علاوه بر نیرو‌های مستقر در مناطق، تعداد ۷۵ دستگاه تانکر، ۷ دستگاه بالابر و جرثقیل، ۱۲ دستگاه پمپ خودمکش و ۹۴ عدد موتور پمپ سبک نیز به صورت آماده باش در سطح شهر مشهد مستقر شده است.

رهنمایی از همه شهروندان خواست با توجه به وزش شدید باد در شهر مشهد از پارک خودرو در زیر درختان و اجسام پرخطر خودداری و اجسام معلق را تثبیت کنند.

رضا صبوری رییس اداره هواشناسی سبزوار نیز اطلاع داد: وزش باد شدید در  سبزوار و مناطق اطراف این شهرستان از سمت غرب از بامداد امروز آغاز شده و به  حدود ۷۵ کیلومتر در ساعت رسیده است و همچنان بر سرعت  وزش باد و  مقدار گرد و خاک افزوده خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر