English

علیرضامحبی عنوان کرد:

‌تقویت ورزش همگانی برای مقابله با کرونا

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفـت : پویش سراسری آماده باش با هدف توسعه و ترویج ورزش همگانی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

‌تقویت ورزش همگانی برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل، علیرضامحبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی پارس آباد مغان در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی ورزش شهرستان اظهارداشت : پویش ملی آماده باش با هدف تقویت نقش ورزش همگانی در پیشگیری از ابتلا به بیماری ویروس کرونا یکی از طرح‌های بزرگ فدراسیون پویش سراسری آماده باش ورزش‌های همگانی  درسطح کشور است که در این شهرستان مرزی نیز برگزار می شود.

وی بر نقش کمیته‌های ورزش همگانی در افزایش سهم ورزش در سبد خانوار تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود در شرایط عادی و در وضعیت شیوع بیماری کرونا ورزش بالاخص ورزش همگانی جایگاه مهم و اصلی را در خانواده داشته باشد.

محبی با اشاره به تاثیر ورزش بر سلامتی شهروندان، اظهار داشت: افزایش سطح فعالیت بدنی موجب ارتقای نشاط و شادابی و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و نقش تاثیرگذاری بر پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها از جمله ویروس کرونا دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی پارس آباد ضمن تاکید بر توسعه ورزش همگانی افزود:  در راستای افزایش سلامت شهروندان  به خصوص در ایام مقابله با ویروس کرونا  پویش سراسری ورزشهای همگانی در رشته های مختلف از جمله دارت ،روپایی،طناب زنی ،طناب کشی ،ورزش صبحگاهی،عصرگاهی و...... با شرکت جمع کثیری از مردم ورزش دوست شهرستان در حال برگزاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه