English

مدیر عامل شرکت گاز کردستان خبر داد :

تحقق جایگزینی ۱۵ میلیون لیتر گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی

مدیر عامل شرکت گاز کردستان از تحقق جایگزینی 15 میلیون لیتر گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی در واحدهای صنعتی استان کردستان خبر داد.

تحقق جایگزینی 15 میلیون لیتر گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله گری با بیان این مطلب گفت : در سال جاری در راستای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 98 به نام سال رونق تولید، برنامه ریزی برای گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی بر اساس مصوبه شورای اقتصاد و گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بانه و شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان به اهمیت گاز رسانی به صنایع اشاره کرد و افزود: با توسعه شبکه گاز رسانی و تامین سوخت واحدهای  صنعتی و تولیدی علاوه بر ایجاد ارزش افزوده تولیدات ، اشتغال زایی، مهاجرت معکوس به روستاها، پایداری محیط زیست را نیز برای مردم منطقه به ارمغان  آورده و باعث ارتقاء شاخص های رفاه می گردد.

 فعله گری در مورد تعداد صنایع مصوبه شورای اقتصاد چنین گفت :  تعداد صنایعی که مطابق مصوبه شورای اقتصاد در استان کردستان توسط کمیته مرتبط شناسایی شده 1 هزار و 113 واحد صنعتی می باشد.

‎وی یادآور شد: جمع کل واحدهای گازدار شده صنعتی براساس مصوبه شورای اقتصاد قبل از مصوبه و در سال 95 تعداد 99 واحد ، سال 95 تعداد 30 واحد ، در سال 96 تعداد 83 واحد ، سال 97 تعداد واحدهای صنعتی گازدار شده 94 واحد که جمعا شامل 326 واحد صنعتی می گردد که سالانه جایگزین 29 میلیون لیتر سوخت مایع شده است .

فعله گری خاطر نشان کرد : برای سال 98 برای گاز رسانی به 215 واحد صنعتی برنامه ریزی گردیده که تا پایان شهریور ماه 153 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیده است که با اتمام گازرسانی به 215 واحد صنعتی در سال جاری ، سالانه جایگزینی 15 میلیون لیتر گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی محقق می گردد.

وی تعداد واحدهای صنعتی گازدار شده مصوبه اقتصاد را 479 مورد اعلام کرد و اظهار داشت : در طی چند سال گذشته این آمار دچار تغییرات زیادی شده و افزایش لیست واحدهای صنعتی مصوبه شورای اقتصاد آمارهای این شرکت را دچار چالش کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه