English

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اعلام کرد:

بهره مندی ساختمان های مسکونی محدوده شهری و روستایی از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: مالکان خانه های مسکونی به شرطی که ساخت وساز آنها در محدوده شهری و روستایی باشد می توانند از اشتراک گاز طبیعی بهره مند شوند.

بهره مندی ساختمان های مسکونی محدوده شهری و روستایی از گاز طبیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله گری ظهر امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های کردستان اظهار داشت: به سکونتگاههای غیررسمی روستایی نیز که اغلب در شهرستان بانه و در مسیر شبکه توزیع گاز استان هستند، اشتراک گاز طبیعی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: مالکان ساختمان‌های مسکونی به شرطی که در محدوده شهری یا روستایی اقدام به ساخت خانه کرده باشند، از اشتراک گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه اشتراک به صورت سه ساله و موقت خواهد بود، افزود: مشترکان در این مدت فرصت دارند که نسبت به دریافت مجوز از شهرداری یا دهیاری و پرداخت جریمه اقدام کنند.

وی یادآور شد: بعد از گذشت سه سال در صورت دریافت مجوز و رفع مشکلات قانونی، اشتراک به دائمی تبدیل شده در غیر این صورت این امتیاز از آنان پس گرفته می‌شود.

فعله گری گفت: توسعه گازرسانی در کردستان همچنان ادامه داشته و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت که همچون گذشته گاز بطور مستمر و به صورت کیفی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، در حال حاضر یک هزار و 173 روستای کردستان از نعمت گازطبیعی بهره مند است و شرکت گاز کردستان 517 هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه