English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان خبر داد:

کشف و مسدود کردن تعداد ۱۶۰ کارت سوخت هوشمند در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به هم استانیها تعداد 160 عدد کارت سوخت هوشمند توسط بازرسان کشف و مسدود گردید.

کشف و مسدود کردن تعداد 160 کارت سوخت هوشمند در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان, عبدالله گیتی منش با بیان این مطلب اظهار داشت : این میزان کارت در جایگاه‌های عرضه مرزی منطقه کشف و ضبط که بعد از بررسی و مشخص کردن مقدار عرضه غیر قانونی از کارت ها مراتب برای اعمال قانون و رسیدگی در کمیته تخلفات شرکت و ارجاع به مراجع ذیصلاح و تعزیرات حکومتی ارسال می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان که در دومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مباره با قاچاق  استان سخن می گفت افزود: عرضه مطلوب و پایدار سوخت ،تحقق حقوق شهروندی و پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج ازشبکه فرآورده‌های نفتی  از اولویت های منطقه است که با توجه به شرایط آب و هوایی استان با برنامه ریزی های صورت گرفته در بخشهای تامین، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی  آمادگی کامل در خدمت رسانی به شهروندان وجود دارد.

وی سپس به تامین سوخت بخش کشاورزی استان در شش ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی و توزیع سوخت الکترونیکی این ادوات از برنامه های آتی این شرکت است که امیداوریم با همکاری کمیسیون قاچاق استان ،سازمان جهاد کشاورزی ،امور آب منطقه ای و...  این مهم محقق و شاهد کاهش عرضه خارج ازشبکه فرآورده‌های نفتی و جلوگیری از سو استفاده افراد سودجو از هدر ر فت سرمایه های ملی باشیم .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در ادامه به تامین  غیرمجاز سوخت  بیش از 7هزار چاه آب غیرمجاز(براساس آمار امور آب منطقه ای کردستان ) دربخش کشاورزی استان خبرداد و خواستار برخورد جدی و قانونی اعضای کمیسون قاچاق استان ، امور آب منطقه ای و نیروی انتظامی با عوامل مذکور شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه