English

مصرف بیش از ۱۷۰ میلیون متر معکب CNG در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به مصرف 171 میلیون مترمکعب CNG در سال 97 از فعال بودن 52 باب جایگاه سی ان جی منطقه جهت خدمت رسانی به شهروندان خبرداد.

مصرف بیش از 170 میلیون متر معکب CNG در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فریدون یاسمی با بیان این مطلب گفت: درسال 97 روزانه469  هزارمترمکعب CNG در استان مصرف شده است که این میزان مصرف با توجه به فعال بودن کلیه جایگاههای سی ان جی منطقه در مصرف بنزین نیز تاثیر گذار بوده و باعث کاهش مصرف 171 میلیون لیتری این فرآورده در سال گذشته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: با توجه به شرایط جغرافیای وکوهستانی بودن وکمبود زمین در سطح استان تلاش و برنامه ریزی منطقه بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاههای منطقه و افزایش تعداد جایگاههای سی ان جی در سطح استان می باشد.

وی با اشاره به مصرف ماهانه بیش از 14 میلیون مترمکعب سی ان جی در منطقه از توجه جدی این منطقه به رعایت حقوق شهروندی در مجاری عرضه ، فعال بودن کلیه نازلهای جایگاههای سی ان جی و کاهش میزان زمان انتظار شهروندان در صف دریافت سوخت اشاره و افزود: در حال حاضر 326 نازل فعال سوختگیری در 52 باب جایگاه استان به شهروندان ارائه خدمت می کنند. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در پایان با اشاره به استاندارد سازی بیش از 92 درصد جایگاههای سی ان جی منطقه به شهروندان توصیه نمود که از دستکاری غیرمجاز مخازن خودرو خوداری و به کارگاههای مجاز تعمیرات خودروهای سی ان جی مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی