English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان:

۱۱۹ جایگاه در کردستان مشغول ارائه خدمات هستند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 119 جایگاه در سراسر استان مشغول به ارائه خدمات هستند.

119 جایگاه در کردستان مشغول ارائه خدمات هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فریدون یاسمی صبح امروز در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: این تعداد جایگاه به دو صورت بنزین و CNG خدمات فرآورده های نفتی را عرضه می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: این مقدار گازوئیل به صورت روزانه از طریق 12 جایگاه پخش فرآورده های نفتی در استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه به دنبال افزایش تعداد این جایگاه ها هستیم، افزود: براساس میزان تولید گازوئیل در کشور و میزان سهمیه اختصاصی، می توان تعداد جایگاه های نفتگاز را در استان افزایش داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: در حال حاضر در 67 جایگاه فرآورده های نفتی استان، بنزین معمولی عرضه می شود و 52 جایگاه CNG هم به مالکان خودروهای دو گانه سوز خدمات سوختی ارائه می دهند.

یاسمی اضافه کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی، کوهستانی بودن و کمبود زمین در استان، تلاش و برنامه ریزی این شرکت بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت جایگاه های منطقه و افزایش تعداد آن است.

وی به اعمال نظارت ها و کنترل های شبانه روزی، ارتباط مستقیم با مردم، تامین و توزیع مطلوب فرآورده های نفتی اشاره کرد و گفت: هدف ما استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت صنایع، کشاورزی و حمل و نقل است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه 200 هزار لیتر نفتگاز (گازوئیل) یورو 4 در جایگاه های عرضه سوخت نقاط مختلف این استان توزیع شده و در اختیار رانندگان خودروهای سنگین قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه