English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان:

توزیع بیش از ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از توزیع بیش از 23 میلیون و 400 هزار لیتر از ابتدای سال جاری در استان کردستان خبر داد.

توزیع بیش از 23 میلیون لیتر نفتگاز یورو 4 در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فریدون یاسمی با بیان این مطلب گفت : روزانه 200هزار لیتر نفتگاز یورو4 در 12باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی استان توزیع می شود که با هماهنگی و تعامل صورت گرفته از مرداد ماه سال جاری این میزان افزایش خواهد یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان که دراولین جلسه کارگروه فرآورده های نفتی استان سخن می گفت : سازگاری با محیط زیست ،افزایش راندمان سوخت خودروها  و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل را از مزایای استفاده از این فرآورده عنوان کرد.

یاسمی سپس به تامین و توزیع سوخت مصرف کنندگان عمده استان اشاره و افزود : در راستای تامین سوخت مورد نیاز این مصرف کنندگان واحد مهندسی فرآورده های نفتی این شرکت با بازدیدهای منظم و برآورد و کنترل سوخت تحویلی، باعث کاهش چشمگیر مصرف سوخت این واحدها شده است.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری دستگاه های متولی با برآوردهای خود نسبت به ارسال فرم دریافت حدود 9 میلیون 30 هزار لیتر  فرآورده برای واحدهای زیرمجموعه خود اقدام کردند، اما کارشناسان سرویس های صنعتی این منطقه با بازدید از این واحدها و برگزاری جلسه با حضور دستگاههای متولی و کمیسیون قاچاق استان، نسبت به برآورد براساس الگوی یکنواخت سوخت و تحویل 5 میلیون و دویست و شصت هزار لیترسوخت به این مصرف کنندگان اقدام کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان همچنین به میزان سود واریزی به حساب مرزنشینان استان درخصوص صادارات فرآورده به اقلیم کردستان عراق درقالب کمک به معیشت مرزنشیان اشاره و افزود :در سه ماهه نخست امسال 316میلیاردو بیست و سه میلیون ریال به حساب 28 هزار و چهارصد خانوار واریز شده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه