English

انسداد هزار و ۴۲۸ حلقه چاه غیر مجاز در شش ماه اول سال توسط امورهای منابع آب استان تهران

شرکت آب منطقه‌ای تهران از انسداد هزار و 428حلقه چاه غیر مجاز و جلوگیری از تخلیه سالانه 11 میلیون و 976 هزار و 498 متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی، طی شش ماه نخست سال جاری در استان تهران خبر داد.

انسداد هزار و ۴۲۸ حلقه چاه غیر مجاز  در شش ماه اول سال توسط امورهای منابع آب استان تهران

به گزارش خبرگزاری موج، در نیمه نخست سال‌جاری  شرکت آب منطقه‌ای تهران در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب‌های زیرزمینی، تعداد هزار و 428 حلقه چاه غیر مجاز در مجموع با عمق بیش از 29 هزار متر و میزان آبدهی 739.29 لیتر بر ثانیه، توسط امورهای منابع آب تهران، شهریار، شهرری، رباط کریم، فیروزکوه، دماوند، اسلامشهر، ورامین، پاکدشت  و شمیرانات مسدود شد.

این گزارش می‌افزاید، بیشترین تعداد چاه‌های مسدود شده به ترتیب توسط امورهای منابع آب شهرری، تهران و پردیس، رباط کریم و شهریار انجام شد. 

همچنین طی مدت یاد شده با تلاش گروه گشت و بازرسی امورهای منابع آب و اخذ دستور قضائی، 1239 حلقه چاه غیرمجاز شناسایی، 3465حکم قضایی صادر و 1306دستور قضایی نیز اخذ شده است.

شایان ذکر است، با تلاش ماموران گشت و بازرسی امورهای منابع آب شهرستان و با اخذ حکم قضایی، بیش از 241 هزار و 449 متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه‌های استان تهران در شش ماه ابتدایی سال جاری رفع تصرف و از ید متصرفین خارج شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه