English

شاخص ترس و طمع بازار رمزارز‌ها یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

شاخص ترس و طمع معیاری برای نشان دادن احساسات حاکم بر بازارهای مالی است. این شاخص از متغیرهای مختلفی که نشان‌دهنده ذهنیت معامله‌گران به بازار است ایجاد شده است و می‌تواند در تحلیل شرایط بازار به تریدرها و سرمایه‌گذاران کمک کند.

شاخص ترس و طمع بازار رمزارز‌ها یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج، شاخص ترس و طمع معیاری برای نشان دادن احساسات حاکم بر بازارهای مالی است. این شاخص از متغیرهای مختلفی که نشان‌دهنده ذهنیت معامله‌گران به بازار است ایجاد شده است و می‌تواند در تحلیل شرایط بازار به تریدرها و سرمایه‌گذاران کمک کند. در بازار ارزهای دیجیتال، این شاخص برای بیت کوین طراحی شده است. از آنجایی که روند قیمتی سایر رمزارزها ارتباط نزدیکی با بیت کوین دارد، می‌توان شاخص ترس و طمع بیت کوین را به عنوان شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفت.

شاخص ترس و طمع بین عدد صفر و صد نوسان می‌کند. هر چه عدد این شاخص به سمت صفر میل کند، نشان‌دهنده ترس بیشتر بازیگران و هر چه عدد شاخص به سمت صد حرکت کند، نشانگر طمع آن‌ها است. برای اینکه این اعداد ذهنیت خوبی به شما بدهند، ابتدا به بررسی دو احساس غالب در بازار می‌پردازیم و پس از آن پارامترهای مختلف شاخص ترس و طمع بیت کوین را بررسی خواهیم کرد.

 

شاخص ترس و طمع

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه