English

در بیست و سومین هفته پویش هرهفته الفب_ایران؛

بهره‌برداری از ۱۰ پروژه برقی در استان هرمزگان آغاز شد

همزمان با بیست و سومین هفته پویش #هرهفتهالفب_ایران، بهره‌برداری از 10 پروژه خط و پست هرمزگان با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی آغاز شد.

 بهره‌برداری از 10 پروژه برقی در استان هرمزگان آغاز شد

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در این مراسم که با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مسئولان استانی در حال برگزاری است، 10 پروژه خط و پست شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان در راستای بیست و سومین هفته پویش هرهفته الفب_ایران با 199.5 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها در پنج شهرستان به اجرا درآمده که از پست 63 کیلوولت دشت امام، افزایش ظرفیت پست 63 کیلوولت موقت گابریک، فاز اول پست 63 کیلوولت ایسین، فاز اول پست 132 کیلوولت دهستان و ارتباطات پست 63 کیلوولت ایسین از آن جمله هستند.

همچنین افتتاح فاز اول خط 132 کیلوولت حاجی آباد-دهستان، خط 63 کیلوولت پست 230 رودان 2، افزایش ظرفیت ترانس پست 63 کیلوولت لافت و فاز اول پست 63 کیلوولت گچین از دیگر پروژه‌هایی است که در این مراسم، بهره‌برداری از آنها به صورت همزمان آغاز شد.

افزایش پایداری شبکه برق، اصلاح ولتاژ و افزایش برق‌رسانی در منطقه شمال حاجی آباد از جمله تاثیرات اجتماعی و اهداف کمی آن برای مردم منطقه از جمله اهداف اجرای این پروژه‌ها به‌شمار می‌رود. 

برپایه این گزارش، در این مراسم، احمد مرادی نماینده هرمزگان در مجلس گفت: توانمندی متخصصان صنعت برق استان بسیار بالاست و با این توان، قادر به اجرای پروژه‌های بزرگی هستند.

همچنین رضا مدرس معاون عمرانی استانداری هرمزگان در این مراسم از تلاش‌های وزارت نیرو در اجرای پروژه‌های برقی استان تقدیر کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه