English

دو مشکل بخش اجرایی کشور از نگاه وزیر نیرو

وزیر نیرو گفت: بخش اجرای کشور از دو مشکل اساسی برخوردار است که شامل؛ مدیریت متمرکز اداری به ویژه در بخش های ستادی و روحیه بخشی گرایی در مدیران سازمان ها مهمترین مشکل در ایجاد هماهنگی بین سازمان های مختلف برای یک پروژه است.

دو مشکل بخش اجرایی کشور از نگاه وزیر نیرو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر نیرو در همایش و نمایشگاه مناطق آزاد ، ویژه و توسعه همکاری با کشورهای همسایه در حاشیه این مراسم با اشاره به این همایش برای به بحث گذاشتن عملکرد سه ماه و نیمه پیوستن ایران به منطقه اوراسیا است، گفت: مذاکرات در زمینه توسعه همکاری با اوراسیا از چند ماه دیگه آغاز می شود و ایران باید از تجربیات نه چندان موفق در حضور در همکاری های اکو و دی 8 استفاده کند.

رضا اردکانیان با بیان اینکه اگر ایران بتواند همکاری خود را با اتحادیه اوراسیا توسعه دهد می تواند بار تحریم ها بکاهد، افزود: اگر دولت نتواند از فرصت های به وجود آمده در همکاری اکو استفاده کند این توافقنامه نیز به تاریخ خواهد پیوست، از این رو تمام بخش ها، نهادها و مناطق ویژه اقتصادی باید به صورت واحد در راستای هم افزایی اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه بخش اجرای کشور از دو مشکل اساسی برخوردار است، گفت: مدیریت متمرکز اداری به ویژه در بخش های ستادی و روحیه بخشی گرایی در مدیران سازمان ها مهمترین مشکل در ایجاد هماهنگی بین سازمان های مختلف برای یک پروژه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه