English

شهرام آدم نژاد؛

تعامل دستگاه مانع از دست دادن فرصت ها می شود

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: سیاست واحدی در زمینه ترانزیت بین المللی وجود داشته باشد، این روند فعالیت های اقتصادی کشور را تسهیل می‌کند و مانع از دست دادن فرصت ها می شود، از این رو وزارت راه و شهرسازی آماده تعامل در این بخش است.

تعامل دستگاه مانع از دست دادن فرصت ها می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در همایش و نمایشگاه مناطق آزاد، ویژه و توسعه همکاری با کشورهای همسایه با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی برنامه های برای توسعه دیپلماسی حمل و نقل با نقش آفرینی بخش خصوصی و سایر نهادها دارد، گفت: آمادگی داریم حداکثر چسبندگی را بین همکاری و ترانزیت بین المللی داریم.

شهرام آدم نژاد با بیان اینکه نگاه وزارت راه و شهرسازی به موافقتنامه آوراسیا به عنوان یک پیشروان توسعه است که می تواند به توسعه همکاری با کشورهای همسایه به صورت برد_برد خواهد بود، تصریح کرد: حضور پر رنگ ایران در بخش حمل و نقل کمک می کند تا کریدور حمل و نقل شمال و جنوب، بنادر کشور، تعریف کریدورهای جدید در منطقه اوراسیا، ترکیه، افغانستان و...توسعه یابند.

او با تاکید بر اینکه سیاست واحدی در زمینه ترانزیت بین المللی وجود داشته باشد، گفت: این روند فعالیت های اقتصادی کشور را تسهیل می‌کند و مانع از دست دادن فرصت ها می شود، از این رو وزارت راه و شهرسازی آماده تعامل در این بخش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه