English

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی

هزینه تحریم کننده ها در حوزه اقتصادی را باید بالا ببریم

شهرام آدم نژاد گفت: در حال حاضر تحریم ها هزینه های زیادی به کشور تحمیل کرده است که ما هم باید هزینه تحریم کننده ها را بالا ببریم.

هزینه تحریم کننده ها در حوزه اقتصادی را باید بالا ببریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در اختتامیه نمایشگاه حمل و نقل با اشاره به اینکه امسال 263 مجموعه بخش خصوصی و دولتی در نمایشگاه شرکت کرده بودند، گفت: 90 درصد شرکت های حاضر در نمایشگاه مربوط به بخش خصوصی بوده است.

شهرام آدم نژاد با بیان اینکه حوزه حمل و نقل مسئولیت اجتماعی بالایی دارد، افزود: وزیر راه و شهرسازی تاکید ویژه بر ارائه خدمات مناسب در حوزه حمل و نقل دارد، امسال در حوزه مسافر توجه ویژه ای خ.دهیم کرد و با تشکل های صنفی این بخش و کاربران ارتباط قوی تری ایجاد خواهد شد، همچنین حمل و نقل سبز، هوشمند سازی و داده سازی از مهمترین اقدامات در راستای مسئولیت اجتماعی در حوزه حمل و نقل است.

او با تاکید بر اینکه ایران چندین هزار سال مسیر رفت و آمد کشورهای دیگر بوده است، افزود: دستیابی به این هدف نیازمند حمل و نقل ایمن و ارزان قیمت است.

آدم نژاد با بیان اینکه در دستگاه های مختلف در بخش ایمنی اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در سال های گذشته تلفات در جاده ها 28 هزار نفر در سال بود که به 17 هزار نفر رسیده است، از این رو باید توجه ویژه ای به ایمنی جاده ها شود.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تحریم ها هزینه های زیادی را به کشور تحمیل کرده است، تصریح کرد: ما باید هزینه تحریم کننده ها را بالا ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه