English

وزیر راه و شهرسازی در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل

پروژه های ساخت واگن پیگیری می شود

محمد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت ایجاد رونق در بخش صنعت به مدیرعامل راه آهن برای پیگیری پروژه های ساخت واگن تاکید کرده ام.

پروژه های ساخت واگن پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر راه و شهرسازی در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل با اشاره به اینکه پالایش سیاست های مدیریتی باید امری دائمی باشد، گفت: در سیاست های کلی نظام و در احکام دائمی برنامه های توسعه جهت ها مشخص شده و ما باید تصور خود را از کسب و کار با در نظر گرفتن این سیاست ها به گونه ای باشد که بخش خصوصی تمایل زیادی برای حضور در بخش های اقتصادی به ویژه حمل و نقل ریلی داشته باشد.

اسلامی با بیان اینکه گسترش ظرفیت حمل و نقل وظیفه ماست، افزود: با تسهیل گری می توانیم زمینه توسعه را فراهم کنیم، در سال های گذشته با فرسودگی ناوگان نتوانستیم از ظرفیت ها استفاده کنیم و در همان زمان صنعت ما رکود داشت، حال در چنین شرایطی باید از ظرفیت های صندوق توسعه ملی و...استفاده شود تا رونق و نشات در صنعت نیز ایجاد شود، به همین دلیل به مدیرعامل راه آهن تاکید کرده ام تا قراردادهای واگن را پیگیری کند.

او با بیان اینکه ایران در موقعیت جغرافیایی ویژه ای دارد، تصریح کرد: ظرفیت حمل و نقل بالایی در انتظار ایران است، هرچند استکبار جهانی ما را از این فرصت ها می خواهد دور کند اما ما باید به طور کامل از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بخش خصوصی محرک همه بخش های مسکن و حمل و نقل است، تصریح کرد: در تمام کار گروه های مشورتی باید از مشاوره بخش خصوصی استفاده شود و ما در این زمینه همراه خواهیم بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه