English

ضرورت اصلاحات در شهر فرودگاهی

مدیرعامل جدید شهر فرودگاهی گفت: خوب نیست بیش از این وقت خود را تلف کنیم و افرادی که از فرودگاه ترکیه به اینجا می آیند از فرودگاه کشور ایراد بگیرند.

ضرورت اصلاحات در شهر فرودگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مراسم تکریم علی رستمی مدیر عامل سابق شرکت شهر فرودگاهی و معارفه محمد مهدی کربلایی به عنوان مدیرعامل جدید برگزار شد، پیش از این کربلایی مدیر عامل سازمان اتکا بوده است.

کربلایی در این مراسم با بیان اینکه کار در شهر فرودگاهی به گونه ای نیست که با تیمی کوچک یا غیر متعهد انجام داد، گفت: باید شهر فرودگاهی را به جایگاهی در شان مردم برسانیم، از این رو برنامه های که از پیش طراحی شده دنبال خواهد شد.

محمد مهدی کربلایی با بیان اینکه شهر فرودگاهی مگا پروژه است، افزود: خوب نیست بیش از این وقت خود را تلف کنیم و افرادی که از فرودگاه ترکیه به اینجا می آیند از فرودگاه کشور ایراد بگیرند، بنابراین باید تیم پروژه بزرگ باشد، از این رو در گام نخست به وضعیت داخلی شرکت رسیدگی خواهد شد و جمعی هماهنگ و تخصیصی به عنوان هسته اولیه شکل بگیرد تا در ادامه امنیت سرمایه گذاری برای بقیه ایجاد کرد.

او با تاکید بر اینکه انتظار من بیش از مجموعه کنونی شهر فرودگاهی است، اظهار کرد: من نمی خواهم کسی را زیر سوال ببرم، اما در اینجا شهری نمی بینم، از این رو باید تمرکز خود را روی انضباط مالی و افزایش جذب سرمایه گذاران و... قرار می دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه