English

پیشوا احمد محمود؛

اقلیم کردستان مشوق های زیادی برای سرمایه گذاران ایرانی دارد

رئیس اتاق بازرگانی حلبچه گفت: طبق قانون سرمایه گذاری اقلیم کردستان تولیدکنندگان در این منطقه مشمول معافیت های مالیاتی و...می شوند، به طوری که شرکتی که کارخانه در این منطقه احداث کند واردات مواد اولیه آن معاف از تعرفه گمرکی خواهد بود.

 اقلیم کردستان مشوق های زیادی برای سرمایه گذاران ایرانی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس اتاق بازرگانی حلبچه در نشست تجاری ایران و اقلیم کردستان با اشاره به اینکه مردم حلبچه همواره سپاسگذار ایرانی هاست که طول تاریخ همواره از این منطقه حمایت کرده است، گفت: روابط مشترک حلبچه با ایران بیشتر از سایر استان های اقلیم کردستان است و از طرف دیگر مشترکات زیادی بین حلبچه و ایران وجود دارد.

پیشوا احمد محمود با بیان اینکه مشکلات تجاری در شرایط کنونی با شرکت های ایرانی وجود دارد، افزود: طبق قانون سرمایه گذاری اقلیم کردستان تولیدکنندگان در این منطقه مشمول معافیت های مالیاتی و...می شوند، به طوری که شرکتی که کارخانه در این منطقه احداث کند واردات مواد اولیه آن معاف از تعرفه گمرکی خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه از همه سرمایه گذاران ایرانی برای تولید مشترک در این منطقه حمایت می کنیم، تصریح کرد: استان حلبچه منطقه ای بکر برای سرمایه گذاری است و تا زمانی که اقدامی در این بخش انجام نشود نمی تواند تجارت پایدار انجام داد، زیرا سرمایه گذارانی از کشورهای دیگر به این بخش ورود خواهند کرد. 

او افزود: تاسیس یک بانک تجاری می تواند روابط تجاری بین ایران و اقلیم کردستان را تسهیل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه