English

علی رستمی خبر داد؛

۹۰ پیشنهاد سرمایه گذاری در شهر فرودگاهی

مدیرعامل سابق شرکت شهر فرودگاهی گفت: 90 درخواست سرمایه گذاری داریم که برخی از آنها خارجی هستند و در حال حاضر مذاکرات برای انجام پروژه های سرمایه گذاری در حال انجام است.

90 پیشنهاد سرمایه گذاری در شهر فرودگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مراسم تکریم علی رستمی مدیر عامل سابق شرکت شهر فرودگاهی و معارفه محمد مهدی کربلایی به عنوان مدیرعامل جدید برگزار شد، پیش از این کربلایی مدیر عامل سازمان اتکا بوده است.

علی رستمی در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه 14 ماه از زمان ابلاغ وزیر راه و شهرسازی برای حکم من در سمت مدیرعامل شرکت فرودگاهی می گذرد، گفت: در حال حاضر شروع فعالیت اقتصادی در شهر فرودگاهی برای جذب منابع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر این منابع نباشد پروژه ها به طول خواهند کشید.

مدیرعامل سابق شرکت شهر فرودگاهی با بیان اینکه 90 درخواست سرمایه گذاری داریم که برخی از آنها خارجی هستند، افزود: در حال حاضر مذاکرات برای انجام پروژه های سرمایه گذاری در حال انجام است.

او با تاکید بر اینکه با افتتاح ترمینال سلام و توسعه ترمینال یک بستر اجرای پروازهای داخلی محقق شده است، اظهار کرد: از بهمن ماه انجام پروازهای داخلی از محل شهر فرودگاه آغاز می شود.

او با تاکید بر اینکه رضایت مندی از شهر فرودگاهی در سال 97 حدود 50 درصد بوده است، تصریح کرد: در سال جاری میران رضایت مندی از شهر فرودگاهی به حدود 70 درصد رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه