English

سیاوش امیر مکری:

طرح جامع فرودگاه‌های مازندران آماده می شود

مدیرعامل فرودگاه های کشور گفت: طرح جامع فرودگاه‌های مازندران در حال آماده شدن است که برای فرودگاه ساری انجام شد و رامسر و نوشهر نیز مراحل پایانی را طی می‌کنند.

طرح جامع فرودگاه‌های مازندران آماده می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سیاوش امیر مکری مدیرعامل فرودگاه های کشور در بازدید از فرودگاه نوشهر اظهار داشت:  با اجرایی شدن طرح جامع فرودگاههای مازندران تمامی مشکلات این حوزه برطرف می شود و توسعه فردگاههای استان را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد:  مطالعات طرح توسعه 15 فرودگاه کشور از جمله استان مازندران در سال گذشته انجام و برای اجرا به فرودگاههایی شامل طرح توسعه می شدند ارسال شده است که این طرح نقشه راه و یک برنامه توسعه‌ای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است و کنترل موانع داخل فرودگاه‌ها، سایت یابی اجرای پروژه‌ها در سطوح پروازی و ابنیه با همکاری و همفکری بهره‌بردار مربوطه و نظارت بر تخریب ساختمان‌ها از اهداف این طرح است.

امیرمکری از مسئولان ادارات مرتبط خواست تا برای برقراری پیوسته و منظم پروازها در فرودگاه‌های استان گردشگرپذیر مازندران همکاری همه جانبه داشته باشند.

امیرمکری بیان داشت : وزیر راه و شهرسازی بر لزوم توجه ویژه به فرودگاه‌های مازندران تأکیدات زیادی در راستای توسعه و تقویت آن داشت که تلاش داریم موانع و مشکلات پیش روی فرودگاههای مازندران در کوتاه ترین زمان ممکنه برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: فلایت چک دستگاه D.V.O.R فرودگاه نوشهر انجام شده و نتیجه بسیار مثبت بوده است و این سبب می‌شود بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه پروازی را حل می‌کند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه