English

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

سیل به ۵۲ کیلومتر از راه های استان آسیب زد

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: در سیل اخیر مازندران، 52 کیلومتر از راه‌های استان آسیب جدی دیده است.

سیل به 52  کیلومتر از راه های استان آسیب زد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سیدمحمد نظری  با بیان اینکه رانش‌های متعددی در محور‌های مواصلاتی مازندران صورت گرفته است گفت: بدلیل برخورداری محور‌های راه‌های استان از توپوگرافی کوهستانی بویژه در منطقه چهاردانگه کیاسر، سیلاب‌ها و رانش‌های فراوانی در این مناطق داشتیم.

وی افزود: در بازدیدی که وزیر راه و شهرسازی  از این منطقه داشت حجم خرابی‌ها و خسارت‌ها برآورده شده است و منابعی که می‌بایست تخصیص اعتبار پیدا کند و اتفاقاتی که از لحاظ فنی می‌بایست بیافتد محاسبه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه این حجم از بارندگی در این فصل از سال بی سابقه بوده است گفت: یک میلیارد و صد میلیون مترمکعب بارش در مازندران صورت گرفته است و بسیاری از دامنه‌های شیب دار خاک‌های استان اشباع شده است.

وی افزود: طرح‌های آبخیزداری در نواحی بالادست می‌بایست با جدیت هر چه بیشتر و در زودترین زمان ممکن اجرا و عملیاتی شود و برای برخورداری از راه‌های ایمن سالم می‌بایست استاندارد‌های فنی را رعایت نمائیم.

نظری گفت:در محور مواصلاتی و بین المللی سوادکوه حدفاصل زیرآب شیرگاه بیشترین حجم حرکت و رانش بوجود آمده است که باید مورد توجه جدی مدیران قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه