English

رضا رحمانی؛

نوآوری باز عامل افزایش سطح کیفی محصولات می شود

وزیر صنعت، معدن و تجارتگفت: رویکرد «نوآوری باز» از الزامات رشد صنایع ما محسوب می شود که با حضور استارت آپ ها موجب توسعه جهشی این بخش خواهد بود و افزایش سطح کیفی محصولات این صنعت را هم به دنبال خواهد داشت.

نوآوری باز عامل افزایش سطح کیفی محصولات می شود

به گزارش خبرگزاری موج، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان رویکرد « نوآوری باز » در برگزاری این نمایشگاه را بسیار سودمند توصیف کرد و گفت: حضور بیشتر استارت آپ ها در نمایشگاه های ایران را یکی از مولفه های رویکرد «نوآوری باز» است که از الزامات رشد صنایع ما محسوب می شود و هفته قبل نیز نمایشگاه توانمندی های ساخت داخل را داشتیم که توسعه پیوند شرکت های دانش بنیان با همه صنایع را در آن شاهد بودیم.

رضا رحمانی با بیان اینکه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان 40 استارت آپ حضور دارند، افزود: حضور استارت آپ ها موجب توسعه جهشی این بخش خواهد بود و افزایش سطح کیفی محصولات این صنعت را هم به دنبال خواهد داشت. در واقع یکی از محورهای هفت گانه وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده از فناوری و نفوذ شرکت های دانش بنیان در صنایع ما است که در غالب چند برنامه پیگیر آن هستیم.

او همچنین از همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت علوم و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص حضور پررنگ شرکت های دانش بنیان در صنایع خبر داد

همچنین رئیس اتاق تعاون برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سطح کمی و کیفی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به دلیل همکاری خوب دو مجموعه نمایشگاه های بین المللی و اتاق تعاون ارتقا یافته است که امیدواریم این همکاری موجب حضور بیشتر و بهتر شرکت های ساختمانی در بازارهای داخلی و بین المللی شود.

بهمن عبداللهی حضور پررنگ شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان را مرهون همکاری چندجانبه دانست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه