English

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب:

امام خامنه‌ای پرچمدار مکتب خمینی بزرگ است

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب گفت: امروز نیز رهبری عزیز انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای همان راه و منش را در پیش گرفته و پرچمدار مکتب خمینی بزرگ است و تنها راه سعادت و عاقبت بخیری در تبعیت از این مرد بزرگ، امام خامنه‌ای خلاصه می‌شود.

امام خامنه‌ای پرچمدار مکتب خمینی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام سید حسن نجاتی زاده به مناسبت سالگرد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امام خمینی (ره) بی شک ویژه ترین شخصیت اجتماعی، سیاسی و مذهبی جهان بود و این مرجع تقلید به تاریخ ثابت کرد که می‌توان با تلاش و جهاد در راه روشنگری و بیداری ملت ها و مقاومت و پایداری در برابر ستمگران به پیروزی های بزرگ دست یافت و در این راه، از کم و زیاد شدن یاران و همراهان و نیز بزرگی دشمن نهراسید و به پیروزی و ظفر دست یافت.

وی ابراز داشت: اتکای حضرت امام (ره) به نیروی بی پایان الهی و توکل بر ذات قدس ربوبیت در کنار اعتماد به ملت و مردم، همه دژها را در برابر او گشود و اهداف بلندی را در دسترس او قرار داد.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با بیان این مطلب که نقش مردم در نگاه این مرد بزرگ، نقشی بی بدیل و اصیل بود، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مدیریت ایشان بود که در آن سن و سال و وضع جسمانی، این کشور را از بحران های بزرگ نجات داد و با کیمیای وحدت و همدلی توانست از ابرچالش های آن زمان به سلامت بگذرد.

نماینده طلاب شوش دانیال خاطرنشان ساخت: سیمای زندگانی آن امام عزیز یادآور زندگی بزرگان دینی از پیامبر اکرم (ص) گرفته تا معصومین (ع) و شخصیت های نادر تاریخ اسلام می باشد.

حجت الاسلام نجاتی زاده افزود: از عبادت ها گرفته تا ساده زیستی؛ از شجاعت گرفته تا طمأنینه و آرامش؛ از امیدواری تا مجاهدت و خستگی ناپذیری؛ از نظم تا علم و معرفت و صدها خصلت ریشه دار در تعالیم و معارف دین مبین اسلام در بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وجود داشت.

وی بیان داشت: امامی که از سال ۱۳۴۲ و مطرح شدن مرجعیت ایشان تا تبعید به ترکیه و محدودیت های بسیار تا حضور در نجف به عنوان مرکز فقه و فقاهت و در اوج گیری انقلاب در سال ۱۳۵۷ تا ده سال حکومت در ایران، هیچ تغییر منفی در ویژگی های شخصیت این مرد بزرگ نگذاشت.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در پایان اظهار داشت: امروز نیز رهبری عزیز انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای همان راه و منش را در پیش گرفته و پرچمدار مکتب خمینی بزرگ است و تنها راه سعادت و عاقبت بخیری در تبعیت از این مرد بزرگ، امام خامنه‌ای خلاصه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه