English

با تلاش دولت انقلابی نرخ تورم کاهش یافت

معاون اجرایی رئیس جمهور با اعلام اینکه با تمام توان و با به روز رسانی خود در مقابل هجمه های دشمن ایستاده ایم، گفت: تحولات جدی در صادرات نفت کشورمان اتفاق افتاده و فروش روزانه نفت به یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه رسیده است.

با تلاش دولت انقلابی نرخ تورم کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌غربی، محسن منصوری امروز در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم طی سال گذشته با وجود مشکلات مالی در توزیع اعتبارات بخش عمرانی رکورد زد، افزود: پارسال برای اولین بار در کشور در مجموع ۲۷۰ هزار میلیارد تومان (همت) پول و اعتبار عمرانی در کشور توزیع شد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از محل مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری علاوه بر کار جهادی نیاز به برنامه ریزی و پیگیری است، خاطرنشان کرد: از مصوبات عمرانی سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی که در مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان بود، تاکنون پنج هزار میلیارد تومان محقق و پرداخت شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه تحقق این میزان اعتبارات عمرانی سفر در سال نخست موفقیت بسیار خوبی است، ادامه داد: دولت عزم خود را برای خدمات رسانی به مردم جزم کرده و این امر با پیگیری بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

منصوری همچنین با اشاره به وضعیت تورم کشور، افزود: در زمان تحویل دولت نرخ تورم نزدیک به ۶۰ درصد بود که با تلاش دولت انقلابی سیزدهم نرخ تورم به ۴۸ درصد کاهش یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی در جهت خدمت به مردم انجام شده و در عمده شاخص ها جلو هستیم، تصریح کرد: با این وجود به دلیل برخی کم کاری ها و عقب افتادگی ها در سال های گذشته، کاستی هایی وجود دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی یک استان مهم و دارای ظرفیت فراوان بوده و نباید کوچکترین محرومیت در این استان وجود داشته باشد، افزود: فعال کردن بازارچه های مرزی، اجرای طرح های راهداری و حمل و نقل و پروژه های بیمارستانی از جمله طرح هایی است که با بهره برداری از آنها شاهد توسعه در آذربایجان غربی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی