English

تخصیص ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهور به آذربایجان‌غربی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:در کمتر از یک سال گذشته بیش از ۵ هزار میلیارد تومان منابع از مصوبات سفر به آذربایجان‌غربی تخصیص یافت.

تخصیص ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهور به آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌غربی، محسن منصوری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مراحل ساخت بیمارستان ۴۵۰ تختخوابی ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم و پیشران دولت سیزدهم انجام سفرهای استانی است که عامل تحرک مضاعف در اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در حدود همین ایام (۳۰ اردیبهشت) شاهد سفر رییس جمهور و هیات دولت به آذربایجان غربی بودیم، افزود: در این سفر مصوبات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای این استان پیش بینی شد و به لطف پیگیری استاندار، هماهنگی و همراهی سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاه‌ها اتفاقات خوبی هم در استان افتاده است.

منصوری با اشاره به تخصیص ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهور به آذربایجان غربی ادامه داد: این عدد کم سابقه برای اعتبارات تملک دارایی است که باعث فعال شدن بسیاری از طرح‌های عمرانی، خدماتی و اهرمی برای فعالیت سایر پروژه‌ها شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه یک هزار و ۳۵۰ پروژه نیمه تمام استانی بواسطه اعتبارات اختصاص یافته فعال شده و مراحل تکمیل خود را پشت سر می‌گذارند، اضافه کرد: امروز جلسه جمع بندی و پیگیری مصوبات سفر را در ارومیه برگزار می‌کنیم.

وی گفت: از تاکیدات رییس جمهور است که در بازدیدها و سفرهای استانی، مصوبات با جدیت دنبال شود و ما هم این را تعهد خود به مردم می‌دانیم و تاکید داریم وعده‌ای که دولت داده وعده صادق است و حتما پیگیری و اجرایی می‌شود.

معاون اجرایی رییس جمهور یادآور شد: در یکسال گذشته اتفاقات خوبی در این استان افتاده که امروز جزییات آن را بررسی و در بازدید میدانی از چند شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح‌ها قرار خواهیم گرفت و هر کمکی هم لازم باشد برای اتمام آنها انجام خواهیم داد.

منصوری تاکید کرد: برنامه‌های سفر را به صورت مستمر ادامه می‌دهیم چون تاکید رییس جمهور و اعضای هیات دولت است که تمام پروژه‌ها و ریز پروژه‌های مصوب سفرهای استانی به صورت جدی تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی افزود: برخی پروژه‌ها مثل همین (بیمارستان ۴۵۰ تختخوابی ارومیه) که سال ۸۸ اجرای آن آغاز شده ولی درگیر اختلافات بوده است با پیگیری مستمر استاندار و سایر مسوولان آذربایجان غربی مسیر بازگشتش به حوزه خدماتی و درمانی انجام شد و با تامین اعتبار مناسب سعی می‌شود ظرف یکی و ۲ سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد

معاون اجرایی رییس جمهور یادآور شد: برای اجرای طرح‌های نیمه کاره از اعتبارات سازمان برنامه، تهاتر نفت و اعتبارات استانی استفاده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه