English

افزایش نظارت ها بر آمارهای اشتغال سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری فرایند نظارت بر آمار اشتغال ایجادی در سطح استان افزایش می یابد.

افزایش نظارت ها بر آمارهای اشتغال سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوستان، حامد آرامش در نشست ویدئو کنفرانسی با اداره های تابعه شهرستان های استان با تبریک ماه ضیافت الهی و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی ( علیه السلام) افزود: مدیران ادارات تابعه شهرستانی با پیش بینی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بصورت هدفمند در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب برای رونق تولید و مهار تورم و خدمت به جامعه هدف برنامه ریزی کنند. وی اظهار داشت: برای امسال بیش از سی هزار نفر سهمیه اشتغال به استان اختصاص یافته است که در روزهای آینده سهمیه هر شهرستان به فرمانداران ابلاغ می شود.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان اضافه کرد: به منظور صحت سنجی اشتغال ثبت شده توسط دستگاه های اجرایی در سامانه رصد، فرایند نظارت افزایش می یابد.

آرامش درباره برنامه های هفته گرامیداشت کار و کارگر نیز گفت: تکریم بیش از پیش قشر شریف کارگری و اجرای برنامه های مفرح بصورت خانوادگی و ارتقای خدمات آموزشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی به این عزیزان در ایامی که به نام آنها نامگذاری شده است، در دستور کار قرار دارد.

وی احیای تعاونی ها و تسهیل و رفع موانع تعاونی های مرزنشین را دو رویکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه تعاون بیان کرد و افزود: از تمام ظرفیت ها برای حمایت از تعاونی ها استفاده می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: در روزهای پایانی سال گذشته با مساعدت کارفرمایان و دستگاه های اجرایی، معوقات کارگری تا حدود زیادی در سطح استان پرداخت شد و این روند در روزهای ابتدایی سال جدید ادامه دارد.

آرامش همچنین از راه اندازی نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان فنوج خبر داد و گفت: گسترش و دسترسی آسان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جامعه هدف در سال جاری از اولویت های اساسی مجموعه دستگاه های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان است.

وی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و تسهیل امور به نفع مردم باید سرلوحه کار مدیران اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه