English

شهردار بندرعباس:

بندرعباس باید مقصد گردشگری باشد نه محل پارک ماشین مسافران قشم

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه بندرعباس نباید به محلی برای پارک ماشین های گردشگران قشم تبدیل شود، گفت: شهر بندرعباس باید مقصد گردشگری باشد.

بندرعباس باید مقصد گردشگری باشد نه محل پارک ماشین مسافران قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ضمن تشریح جزئیات پروژه های دهه فجر امسال در شهر بندرعباس اظهار داشت: زیباسازی و فضای سطح شهر، احداث پارک های جدید و رفع مشکلات پارک های قدیمی، بهره‌برداری از زمین ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال واقع در سه راه برق، نورپردازی پل ها، زیرسازی های آسفالت سطح شهر و ورودی آن و احداث پیست دوچرخه سواری پارک جنگلی از جمله این پروژه ها است. 

وی احداث ۴۰ متر تونل نور در خیابان دانشگاه، افتتاح نمایشگاه دائمی صنایع دستی در پارک دولت، اصلاح هندسی جهت گشایش گره‌های ترافیکی، بازگشایی خیابان ۲۰ متری در ۱۳ هکتاری، احداث حوض خشک در محله آزادشهر از دیگر پروژه‌های دهه فجر امسال برشمرد. 

نوبانی در ادامه تصریح کرد: افتتاح پل معلق به طول ۲۶۰ متر مسیر و ۸۵ متر ارتفاع در پنجه علی، احداث زمین ورزشی در شهرک پیامبر اعظم«ص»، راه اندازی سامانه ۱۳۷ جهت دریافت مشکلات مردمی، راه اندازی دفتر تلویزیونی «گمبرون شهر» با هدف اطلاع رسانی فعالیت های روابط عمومی شهرداری بندرعباس از دیگر پروژه های دهه فجر سال جاری است. 

شهردار بندرعباس اذعان داشت: در تلاش هستیم مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و رفاه اجتماعی را برای مردم بندرعباس به ارمغان بیاوریم. 

وی با تاکید بر اینکه بندرعباس نباید به محلی برای پارک ماشین های گردشگران قشم تبدیل شود، گفت: شهر بندرعباس باید مقصد گردشگری باشد، هر پروژه ای که افتتاح می‌شود باید در شادابی مردم تاثیر بسزایی داشته باشد و مردم بدانند که مسئولان برای آن تامین رفاه آنان تلاش می‌کنند. 

در حاشیه این نشست؛ رحمت الله دهقانی مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس با اشاره به کانال دفع آب های سطحی نیز عنوان کرد: در منطقه سنگ کن شرقی به هنگام وقوع  بارندگی های شدید مردم با مشکلات عدیده مواجه هستند و در همین راستا کانال دفع آب در آن محدوده ایجاد شد.

وی در ادامه افزود: همچنین همکاران ما در حوزه فنی و عمرانی شهرداری از محله نخل ناخدا بازدید و بخشی از نواقص در خصوص کانال های دفع آب های سطحی رفع شد.  

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: عملیات دفع آب های سطحی در محله بهشت بندر انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه