English

افشار فتح‌الهی اعلام کرد؛

لزوم هم افزایی برای بهبود ارائه خدمات در بنادر قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با افزایش حضور گردشگران در فصول گردشگرپذیر جزیره قشم، ارائه خدمات بهتر به هموطنان یک ضرورت است که با همراهی و هم افزایی تمامی دستگاه ها عملی می‌شود.

لزوم هم افزایی برای بهبود ارائه خدمات در بنادر قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: سواحل و بنادر مختلف موجود در جزیره قشم ظرفیت بی نظیری برای توسعه فعالیت های اقتصادی و تجاری در منطقه است. 

وی با اشاره به افزایش 60 درصدی حضور گردشگر در جزیره قشم نسبت به سال گذشته، ادامه داد: با افزایش حضور گردشگران در فصول گردشگرپذیر جزیره قشم، ارائه خدمات بهتر به هموطنان یک ضرورت است که با همراهی و هم افزایی تمامی دستگاه ها عملی می‌شود. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با پایان عملیات لایروبی حوخچه بندر بهمن و توسعه و بهسازی بنادر پهل و لافت در آینده نزدیک، شاهد افزایش کیفیت خدمات دهی به گردشگران و فعالان اقتصادی در جزیره قشم خواهیم بود. 

به گفته فتح الهی، سازمان منطقه آزاد قشم از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت توسعه فعالیت ها و خدمات بنادر تجاری، گردشگری و مسافری در نقاط مختلف جزیره استقبال می کند. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تعامل و همکاری بخش های مختلف به ویژه سازمان بنادر و دریانوردی و کاهش برخی هزینه ها مربوط به خدمات دریایی، بانکرینگ سلخ تا پیش از پایان سال فعالیت خود را آغاز نماید. 

حسین عباس نژاد، مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه با همکاری خوب شکل گرفته و افزایش تعداد شناورهای مسافری، درحال حاضر بیش از 4800 صندلی شناور مشغول ارئه خدمات به گردشگران هستند و موفق به جلب رضایت نسبی آن ها شده‌اند. 

وی با اشاره به برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته جهت نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی، افزود: فعالیت های مورد نظر برای توسعه بندر شهید حقانی بندرعباس برای خدمات رسانی به گردشگران آغاز شده و امیدوار هستیم در آینده نزدیک برخی مذاکرات درباره توسعه فنی بندر شهید ذاکری در قشم نیز به نتیجه برسد. 

مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: با افزایش سطح هماهنگی و همکاری، می توان شرایطی را برای استفاده از مزیت های قانونی مناطق آزاد فراهم کرد و امیدواریم این مهم در آینده نزدیک طی یک تفاهم نامه اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه