English

افشار فتح الهی مطرح کرد؛

حمایت منطقه آزاد قشم از فعالیت‌های هنری برای نمایش فرهنگ اصیل جزیره

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و توانمندی‌های موجود در جزیره قشم نیازمند نگاه جدیدی در حوزه سینما و تولید محصولات فرهنگی هستیم.

حمایت منطقه آزاد قشم از فعالیت‌های هنری برای نمایش فرهنگ اصیل جزیره

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، افشار فتح الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با عوامل فیلم یادگار جنوب، اظهارداشت: در حوزه هنر و به‌ویژه رسانه، رسالت داریم تا غیر از انعکاس واقعیت‌ها و بیان انتقادات به معرفی ظرفیت‌های و فعالیت‌های امیدآفرین در جامعه نیز بپردازیم.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت فیلم و سایر محصولات هنری و فرهنگی که معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های غنی اجتماعی و فرهنگ اصیل ساکنان جزیره قشم بپردازد، حمایت می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگ اصیل ساکنان قشم، افزود: موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی، ژئوسایت ها و مکان‌های بی‌نظیر طبیعی و زمین‌شناختی جزیره قشم عاملی جذاب  برای حضور سازندگان فیلم‌های بلند و کوتاه داخلی و خارجی در این منطقه است.

به گفته فتح الهی؛ فرهنگ غنی بومیان قشم و آیین‌ها و سنت‌های ویژه آن‌ها در کنار جاذبه‌های گردشگری قشم، این جزیره را برای تولید محصولات فرهنگی و هنری جذاب کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم از همه هنرمندانی که برای تقویت و شناساندن فرهنگ غنی و ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری این جزیره تلاش می‌کنند حمایت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه