English

معاون وزیر آموزش و پرورش در ساری:

تمامی مدارس فرسوده کشور با یک برنامه ریزی مدون نوسازی می شود

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 104 هزار کلاس درس در کشور فرسوده و نیازمند مقاوم سازی و تجهیز دوباره است که طبق یک برنامه مدون همه این مدارس نوسازی خواهد شد.

تمامی مدارس فرسوده کشور با یک برنامه ریزی مدون نوسازی می شود

‎به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حمیدرضا خان محمدی در نشست مشترک استاندار مازندران و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ساری اظهار داشت: سرانه آموزشی در مازندران 4.8 دهم درصد است که این آمار حدود پنج دهم درصد از متوسط کشوری کمتر است.

وی ادامه داد: مقاوم سازی کلاس های درس در مازندران باید با برنامه ریزی اصولی و اقدام جهادی صورت گیرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال های گذشته قدم‌های جدی برای نوسازی مدارس استان و کشور برداشته است که این رویه در سال های آینده هم تداوم می یابد.

وی افزود: امروز دو هزارمین مدرسه کشور در مازندران افتتاح شد که این امر نشان دهنده دغدغه مسئولان ارشد کشور برای افزایش سرانه آموزشی است.

خان محمدی بیان کرد: به طور حتم طبق یک برنامه ریزی مدون برای نوسازی تمامی مدارس فرسوده کشور اقدام خواهیم کرد و زمانبندی برای تحقق این امر در نظر گرفتیم.

وی عنوان داشت: دولت سیزدهم برای ارتقای سرانه آموزشی خود را مکلف می داند و با طرح های کاربردی روند توسعه کشور در امر مدرسه سازی شتاب خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه