English

استاندار اصفهان:

دانشجو، نماد درک عمومی جامعه و تصویر واضح ادب و اخلاق همگانی است

استاندار اصفهان طی پیامی به مناسبت روز دانشجو گفت: دانشجو، نماد درک عمومی جامعه و تصویر واضح ادب و اخلاق همگانی است.

دانشجو، نماد درک عمومی جامعه و تصویر واضح ادب و اخلاق همگانی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را موعدی دانست که با نام دانشجو آراسته و متجلی می‌شود.

در بخشی از این پیام آمده است:

بدون تردید ۱۶ آذرماه ازجمله ایام ماندگار و تأثیرگذار در سالنامه ایران اسلامی است. این روز تمثیل والایی از مقاومت و ایستادگی دانشجویان فهمیده و غیرتمند در برابر نظام سلطه جهانی، استبداد و استعمار در تمامی عرصه‌ها می‌باشد. ۱۶ آذرماه موعدی است که با نام دانشجو آراسته و متجلی شده است. روزی که در پی یورش عمال جنایتکار نظام ستم شاهی به دانشکده فنی دانشگاه تهران، سه تن دانشجویان به خاک و خون کشیده شدند و تعداد کثیر دیگری مجروح و بازداشت شدند.

دانشجو، نماد درک عمومی جامعه و تصویر واضح ادب و اخلاق همگانی است. دانشجو محور توسعه، پویایی، کمال سیاسی و فرهنگی و رفعت اجتماعی است. دانشجو، طالب علم و مظهر تعقل و نماد متعالی تفکر ژرف، نوآوری خردمندانه و تحول آفرینی اثربخش است. دانشجو، دغدغه اش، دغدغه جامعه و آرمانش پیشرفت و شکوفایی روزافزون کشور است.

دانشجو، با حضور پرصلابت و متعهدانه خویش در راستای تحقق آرمان‌های مترقی و متعالی این کشور، زمینه را برای تحقق هرچه مؤثرتر حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) مستعد و مهیا می‌نماید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ساحت مقدس علم و اندیشه، فرارسیدن روز دانشجو و تقارن این ایام را با هفته پژوهش و فناوری در سال مزین به عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، به همه تلاشگران خدوم عرصه علم، اندیشه و پژوهش به ویژه به دانشجویان فهیم و دانشگاهیان پرتلاش تبریک و تهنیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای این سرمایه‌های گران سنگ و دیگر خادمان جبهه معرفت و حکمت توفیق تعالی، پیشرفت و سعادتمندی روز افزون را مسئلت می‌نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه