English

پیام تبریک معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه اصفهان به مناسبت روز دانشجو

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه اصفهان در پیامی16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

پیام تبریک معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه اصفهان به مناسبت روز دانشجو

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی کرباسی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه اصفهان در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

16 آذر یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویانی است که در راه مقابله با استبداد و استکبار دوران رژ یم طاغوت از خون خود نقطه عطفی در راه استقلال خواهی و ظلم ستیزی ملت ایران رقم زدند .

بی تردید این فریاد استکبار و استعمار ستیزی الگو و نماد آزادی خواهی ملتی است که توانست با رهبری و هدایت داهیانه امام راحل رژیم فاسد طاغوت را برای همیشه از صحنه روزگار محو کند و امروز  استمرار این فرهنگ ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار است که دانشجویان و جوانان آگاه توانستند راه بر مستکبران و تکفیریان ببندند .

بی تردید دانشجویان عامل موثر رشد و بالندگی جامعه بوده و حضور پررنگ آنان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و با همان روحیه حق طلبی پرسشگری و دانش اندوزی می تواند آینده توامان با موفقیت کشور را تضمین کند.

 از همین روی انتظار می رود دانشجویان با بهره گیری از مبانی اصیل اسلامی و با تاسی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در جهت برآورده شدن اهدافی همچون خودسازی فردی و اجتماعی، بصیرت افزایی، تقویت مبانی معرفتی، پرهیز از انفعال و انحراف، انتقاد در کنار پیشنهاد، پرهیز از پرخاشگری، توجه به پیشرفت علمی، اهمیت به مسئله عفاف حجاب و حیای اسلامی در محیط دانشگاه ، توجه به انقلابی و اسلامی ماندن دانشجو و دانشگاه و پرهیز از غرب‌گرایی گام بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجوی 16 آذر که دانشجویان مدافع حرم و امنیت نیز با ایثار و گذشت خود به آن خاطره عمق بخشیده و جاودانه نمودند و در راه مبارزه با جریان های تکفیری به شهادت رسیدند این روز را به دانشجویان کشور به ویژه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تبریک عرض می کنم و امیدوارم با معرفت افزایی و تلاش جهادی بتوانند عامل اصلی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف جهانی بشوند.

از خداوند منان توفیق و بهروزی همه عزیزان را مسئلت دارم .

دکتر مجتبی کرباسی

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه