English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

بهره مندی بیش از ۲هزار و ۷۰۰ دانشجوی نیازمند اصفهانی از خدمات کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در حال حاضر 2 هزار و 762 دانشجو در زمینه های تامین هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازها، از حمایت کمیته امداد استان اصفهان بهره مند هستند.

بهره مندی بیش از 2هزار و 700 دانشجوی نیازمند اصفهانی از خدمات کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با تبریک فرارسیدن روز دانشجو، اظهار داشت: در حال حاضر 2 هزار و 762 دانشجو در زمینه های تامین هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازها، از حمایت این نهاد بهره مند هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه این دانشجویان علاوه بر دریافت کمک هزینه شهریه، تسهیلات دانشجویی نیز دریافت می کنند، تاکید کرد: آنچه سبب توانمندسازی اقتصادی خانواده ها در سال های اخیر شده توجه بیشتر به توانمندی سطح علمی، فرهنگی و فکری خانواده های تحت حمایت بوده است. 

کریم زارع به تعداد مددجویان دختر و پسر در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: بیش از 71 درصد جمعیت دانشجویان تحت پوشش را دختران تشکیل می دهند و به لحاظ موقعیت سکونت دانشجویان، 78درصد از جامعه شهری و بیش از 21درصد، از مددجویان خانواده های روستایی هستند.   

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با توجه به رشد علمی دانشجویان تحت حمایت، گفت: 70 نفر از مددجویان در مقطع دکتری، 224 نفر کارشناسی ارشد، 1994 مددجو در رشته های مختلف کارشناسی و 474 نفر در مقطع کاردانی درحال تحصیل می باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه