English

حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد:

بیش از ۵.۸ میلیون زائر از اربعین تا انتهای ماه صفر وارد مشهد شده‌اند

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: از ابتدای اربعین تا پایان دیشب بیش از ۵.۸ میلیون زائر وارد مشهد شده‌اند و ورود زائران به مشهد تا روز جمعه هشتم مهر ادامه خواهد داشت.

بیش از ۵.۸ میلیون زائر از اربعین تا انتهای ماه صفر وارد مشهد شده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائر ان استانداری خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: از ابتدای اربعین تا پایان دیشب بیش از ۵.۸ میلیون زائر وارد مشهد شده‌اند و ورود زائران به مشهد تا روز جمعه هشتم مهر ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام گنابادی نژاد در ادامه این خبر اضافه کرد: در این مدت ۷۱ درصد تمام ظرفیت اسکان مشهد تکمیل شد و واحدهای اقامتی رسمی ۸۲ درصد، واحد‌های اسکان موقت ۱۰۰ درصد، واحد‌های اسکان اضطراری ۴۵ درصد اشغال شدند.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: ۸۷ درصد زائران از طریق خودرو‌های شخصی، ۶ درصد از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ۵ درصد از طریق ناوگان حمل‌ونقل ریلی و ۲ درصد از طریق ناوگان حمل‌ونقل هوایی در این مدت وارد مشهد شده‌اند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد متذکر شد: هم اکنون مسئله اصلی ما سازمان‌دهی و تسهیل‌گری برای بازگشت زائران است تا با کمترین مشکل با سلامت و امنیت کامل به شهر خود بازگردند و تا پایان هفته سرویس‌ها روی سامانه safar ۷۲۴ و payaneh.ir باز و سامانه لیست انتظار کماکان موجود است و سرویس‌های فوق‌العاده نیز اضافه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه