English

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد:

ورود بیش از ۷۰۰ هزار زائر از آغاز دهه کرامت به مشهد

معاون استانداری خراسان رضوی بیان کرد: : هم‌اکنون ۹۰ درصد ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی در این کلانشهر با حضور زائران تکمیل شده است و ظرفیت واحدهای اقامتی موقت و اضطراری نیز برای میزبانی پیش‌بینی شده است.

ورود بیش از ۷۰۰ هزار زائر از آغاز دهه کرامت به مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: از آغاز دهه کرامت تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار زائر و مسافر وارد کلانشهر مشهد شده اند.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد ادامه داد: این شمار زائر از روز میلاد حضرت معصومه(س) تاکنون وارد مشهد مقدس شده‌اند و طی روز گذشته بیش از ۱۲۰ هزار زائر جدید وارد این کلانشهر شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود طی سه روز پایانی دهه کرامت روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر ورودی زائر به این کلانشهر زیارتی داشته‌ باشیم.

معاون استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: هم‌اکنون ۹۰ درصد ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی در این کلانشهر با حضور زائران تکمیل شده است و ظرفیت واحدهای اقامتی موقت و اضطراری نیز برای میزبانی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مسوولیت کامل اقامت زائران بر عهده کمیته اسکان ستاد تسهیل خدمات سفر استان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی است و همچنین فرمانداری مشهد نیز با توجه به استقرار قرارگاه خدمات سفر در محل فرمانداری به صورت جامع و کامل در این زمینه فعال و هماهنگ‌کننده است.

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: از زائران تقاضا داریم که قبل از سفر برای اقامت خود پیش‌بینی لازم و رزرو واحد اقامتی را داشته باشند و در داخل شهر مشهد در صورت تماس زائران با سامانه ۱۳۷ شهرداری راهنمایی مسافران برای استفاده از مکانهای اقامتی انجام می‌شود.

حجت الاسلام گنابادی‌نژاد در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود اوج پیک ورود مسافر به مشهد مقدس همزمان با میلاد امام رضا(ع) باشد که در این روز پیک مقدماتی ورود به سفرهای تابستانی را داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه